Pris
63.000 kr.
Gj.snitt pris
55.000 kr.
Årgang
2002
Km
17.146
Ccm
996
HK
98
Utstyr
  • Halvkåpe
  • Justerbar kåpeglass
  • Skivelås
  • Tonet/farget kåpeglass
  • Toppboks
  • Varmehåndtak
Beskrivelse
Suzuki DL 1000 V-Strom, 996 ccm, 98 hk, 2002

Meget velholdt og lite kjørt. Lakkert hos Lakkservice AS som ny fordi jeg ikke likte de tilgjengelige fargene. Se bilder.

Hovedbildet er fra Røldal 22-sep-2019 da min bror lånte sykkelen på Straand-treffet. Helt nederst kan du lese hvordan han opplevde turen;-)

Ingen velt. Ingen skader. Benyttet hvert år siden ny. Veldig lettkjørt og stabil touring/adventure-sykkel for asfalt og grus. Normal passasjervekt påvirker kjøreegenskapene svært lite.

Selges til høystbydende over angitt minstepris (ikke budrunder). Bytte mot andre sykler, med eller uten mellomlegg, er ikke en opsjon. Omregistreringsavgift kr 539,- betales av selger.

Leveres på Karmøy.

Ekstrautstyr:
+ Original Suzuki Verkstedhåndbok (engelsk) med egne servicenotater
+ Hepco & Becker baggasjebrett og top box med svært praktisk form og ryggpolstring.
+ MRA kåpeglass (litt høyere) og spoiler som funker (original vindskjerm følger med)
+ Midtstøtte
+ Styreoffset kit (flytter styret bakover)
+ Håndtakvarmere
+ Skivebremselås
+ C-TEK batteriladekontakt med LED-indikator
+ Barkbusters vindavvisere for håndtak (ikke montert)
+ Stivere bremseslanger (ikke montert)

Byttet:
- Zimmerringer i gaffel
- Dekk
- Batteri

Info om variasjoner for årsmodellene:
https://bikeswiki.com/Suzuki_DL1000_V-Strom

https://www.autoevolution.com/moto/suzuki-dl1000-v-strom-1000-adventure-2011.html

ABS ser feks ut til å ha vært en opsjon på 2002-2012 modellene, men min har ikke ABS.

Kjølevannsslangen på høyre side er ikke misfarget og motoren har ikke hatt lekkasje.

Broderens kommentar etter t/r Karmøy-Vrådal i sep i år:

Etter en fantastisk helg med prøvekjøring av 19 av årets nye motorsykkel-modeller, er jeg etter hjemturen på 30 mil kanskje mest imponert av min brors 17 år gamle Suzuki V-strom 1000 fra 2002, som er til salgs. Her er ingen fancy kjørecomputer med program for Street , Dynamic , Rain eller Off-Road . Her er bare ett program: RLME (Real Life Motorcycle Experience), og det fungere alltid??????Flott balanse, silkemyk, likevel sterk som en bjørn og sporsikker som et lokomotiv????Her er mye sykkel for pengene, kun kjørt vel 17.000 km. Løp å kjøp - bedre velstelt, brukt MC finner man ikke??????????
  • Aktiv i 38 dager siden 11/10-2019
  • Sist sett   18/11-2019 18:41
  • Vist i alt 82 ganger
  • Annonsekategori: Selges
  • Type: Adventure
  • All service utført: Ja

Suzuki DL 1000 V-Strom spesifikasjoner

Oppretter du din egen MC i din brukerprofil under "Primær MC", er det er mulig å sammenligne generelle modellopplysninger for Suzuki DL 1000 V-Strom.
Spesifikasjoner
Viste MC*
Din MC
Nypris
-
-
HK
98 hk
-
Motorstørrelse
996 ccm
-
0 - 100 km/t
3.3 sek
-
Topphastighet
205 km/t
-
Type
Enduro
-
Kåpetype
Halvkåpe
-
Km/l
-
-
Setehøyde
830 mm
-
ABS-bremser
-
-
Kombi-bremser
-
-
Drifttype
Kædetræk
-
Vekt
207 kg
-
* Det tas forbehold om eventuelle feil eller mangler i data.
Under her sees den gjennomsnittlige brukervurderingen av (*merke modell). I alt x brukervurderinger. 30 ut av 40 (75%) ønsker å kjøpe (*merke) igjen. Brukervurderinger stammer fra x brukere som tidligere har hatt en (*merke) til salgs på 123mc.no Under her sees den gjennomsnittlige brukervurderingen av Suzuki DL 1000 V-Strom. I alt 13 brukervurderinger. 12 ut av 13 (92%) ønsker å kjøpe Suzuki igjen. Brukervurderinger stammer fra 13 brukere, som tidligere har hatt en Suzuki til salgs på 123mc.no
Samlet gj.snitt vurdering
4.1
Kjøreegenskaper
4.2
Motor/transmisjon
4.2
Sittestilling/komfort
4.2
Driftskostnader
4.0
Verdi for pengene
3.9
 
Vurdert av Gert Skadhede
Sterke sider
Stort set alt - fantastisk til pengene og ekstremt driftssikker og billig i drift. Perfekt til lange rejser, men også underholdende i sving. Stærk motor med godt bundtræk.

Svake sider
Ingen, bortset fra at den bliver lidt urolig ved marchfart på 180+ men det er ved ret typisk for høje eventyrcykler.

Råd, tips og triks
Monter forgaffelstabilisator - det gør styringen markant skarpere. Motoren kan være noget "brovten" ved lave omdr., så en powercommander er et kæmpe plus
Kjøreegenskaper
Motor/transmisjon
Sittestilling/komfort
Driftskostnader
Verdi for pengene
Vil du kjøpe dette merket igjen? Ja
Vurdert av Allan Kronvold
Sterke sider
Super velkørende maskine - driftsikker og momentstærk motor God komfort for kører og passager - kan køres i timevis uden at nogen bliver træt.

Svake sider
Det store moment er hård ved koblingen og der kan opstår raslen og støj fra koblinghuset. Dette har ingen praktisk betydning, blot irriterende at lyttte til. Motoren kan hugge lidt ved lave omdrejninger i 2. Gear, nok lidt typisk for 2-cylinderede motorer

Råd, tips og triks
Motorens huggeri kan fjernes eller reduceres med en Power Commander.

Øvrige kommentarer
Fantastisk motorcykel - den bedste jeg nogen sinde har ejet. Meget MC for pengene.
Kjøreegenskaper
Motor/transmisjon
Sittestilling/komfort
Driftskostnader
Verdi for pengene
Vil du kjøpe dette merket igjen? Ja
Vurdert av Allan Orland
Sterke sider
Med højere skærm monteret er det den perfekte MC. Åben visir med 160 km/ - meget begrænset vindstøj - det giver bare glæde..

Svake sider
Ingen
Kjøreegenskaper
Motor/transmisjon
Sittestilling/komfort
Driftskostnader
Verdi for pengene
Vil du kjøpe dette merket igjen? Ja

Artikler og test/vurderinger om Suzuki

Ingen artikler og test/vurderinger